Första dagen på det nya året.

Började med sovmorgon och känslan av att jag var bakfull, jag som inte drack en endaste droppe alkohol igår.
Skitsamma känslan var i allafall där och är fortfarande för den delen.
Med det sagt så förstår ni nog redan att denna dag mestadels spenderats i soffan och i sängen, förutom den sedvanliga promenaden såklart.
Lennox var överlycklig på promenaden, det snöade och han hade långkopplet. Han tycker verkligen om snö, ha vill bara springa och busa hela tiden. Det bokstavligen lyser om honom och jag blir så lycklig. Jaja kanske låter töntigt I know, but I don't care...så är det i allafall.

Kanske ska skriva lite om gårdagen, det var jue trots allt nyårsafton, även om jag inte är ett fan av den dagen så hade vi det riktigt trevligt. Vi var i vanlig ordning ute hos min familj, verkar som det blivit en tradition.
Vi spelade lite poker, jag vann by the way=)
Smällde lite smällare, eller ja älsklingen gjorde det, jag stod med öronproppar och gömde mig bakom hörnet.
Är faktiskt lite rädd för smällare, får ont i öronen och är rädd att den ska smälla bort fingrarna på min älskling och alla andra också för den delen. Men det var mysigt igår faktiskt, kanske var för att jag inte

Mamma var det synd om igår, hon firade tolvslaget inne på toan hon med värsta magvärken...stackars söta mamma...Men hon mår bättre nu och det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0