Fullt upp!

Äntligen lite lugn och ro. Har varit igång sen halv sju imorse, tvätt och storstädning.  Sen det dagliga ICA besöket, promenad med skitungen, konsum och sen tvätten, måste jue släpa upp skiten också.
Så nu är jag skit-trött, känner mig extremt lockad att krypa ner i sängen och nanna med Lennox. Men då kommer jag kanske få svårt att sova inatt. Jag får väl vara vaken då I guess, måste jue ändå fixa naglar, ögonbryn och packa, åker jue imorrn=)
Sen ska jag göra det lite extra mysigt här hemma, myskväll står på schemat. Måste jue få ha lite kvalitéts tid tillsammans innan jag åker.
 Känns lite underligt att åka ifrån mina älsklingar, är inte van att åka ifrån dom. Längtar efter att åka, men längtar inte att åka ifrån mina pojkar.
Nej nu ska jag inte vara så fjantig, dom finns jue kvar när jag kommer hem igen.

Hade planerat att tona håret ikväll, så jag är fräsch inför helgens bravader. Men all svart-toning var slut på ICA och konsum säljer inte toning alls...ska alla tona håret svart nu eller?!
Blir så trött, har ingen lust att gå ner till stan heller. Så nu får jag vara dassig i håret, får skylla på att jag är gift som pappa sa när vi pratades vid förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0