Miss my honey!

Ska alldeles snart ta ut Lennox på natt-kissen för att sedan krypa ner och nanna i sängen.
Blir bara jag och Lennox i sängen idag, älsklingen är ute och festar i Örebro.
Saknar honom jätte mycket och det kommer kännas tomt utan honom tätt intill mig inatt.
 Men han behöver komma ut lite och dessutom åker jag till Göteborg nästa helg.

Har haft en liten girls evening med mamma och lilsis. Så jag har inte suttit här själv och möglat, utan har haft det riktigt trevligt och mysigt.

Nej nu kallar sängen, även om jag inte är så sugen att krypa ner utan älsklingen.
Kan jue sova utan honom, men det är inte samma sak..det är inte samma njutning.
Slappnar av på ett helt annat sätt i min älsklings famn, det är där jag hör hemma och känner mig trygg och älskadimage125


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0