Mitt -07


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nee inte vad jag kan minnas i allafall. Eller jo skaffade min (våran) första egna hund).

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ger aldrig några nyårslöften, känns bara onödigt,

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Mickan fick en liten grabb som heter Samuel.


4. Dog någon som stod dig nära?

No thank god!


5. Vilka länder besökte du?

Inget, skaffade Lennox. Går inte resa med en valp.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ta mina första steg tillbaka till arbetslivet.


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

7 mars, då hämtade vi Lennox. 19 augusti våran första bröllopsdag.

8. Vad var din största framgång 2007?
Vet faktiskt inte, backade bakåt några steg...så inget.

9. Största misstaget?
Ingenting faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Magen som vanligt, men jag fick medicin under 2007 så det blev lite bättre.


11. Bästa köpet?

Lennox utan tvekan<3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lennox och rent allmänt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Lennox och älsklingen såklart.


14. Vad gjorde dig mest arg i år?
Sjukvården, bara en massa strul.

15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Det är många det, men minnet sviker mig tyvärr...älsklingen har koll på musiken jag bara lyssnar och njuter.


16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, har varit ett bra år.

17. Vad önskar du att du gjort mer?

Är nöjd med mina insatser=P


18. Vad önskar du att du gjort mindre?

Haft mindre ångest, men det önskar jag väl jämt.

19. Hur tillbringade du julen?
Med familjen som vanligt=)


20. Blev du kär i år?

Var redan kär och varit den sen länge.


21. Hur många one night stands?

Inget jag är jue gift, sexet är faan så mkt bättre än one night stands.


22. Favoritprogram på TV?

Många, jag är serienörd. Men här är några: Dexter, Heroes, The unit,


23. Bästa boken du läste i år?

Inte en endaste, men jag ska läsa Dexter böcker nu under 2008.


24. Största musikaliska upptäckten?

J Holiday


25. Något du önskade dig och fick?

Ja Lennox såklart, det var min högsta önskan. Större lägenhet och en kombi.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kan komma på.


27. Vilket blir ditt nyårslöfte inför 2008?
Inget som vanligt.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Umgicks med familjen.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mer pengar

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Slappt och bekvämt, mysbyxor rules.


31. Vad fick dig att må bra?

Lennox, älsklingen och familjen...mina stöttepelare i livet.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen, varför skulle jag?

33. Vem saknade du?

Mormor, önskade att hon hade fått träffa Lennox och älsklingen.


34. De bästa nya människorna du träffade?

Hmm...mest internet bekantskaper.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Som svar på din kommentar, den snygga djävulsmössan är köpt på lagerhaus :P Trevlig kväll :).

2008-01-06 @ 20:30:44
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Annika

Hej hopp, nu är jag tillbaka i gbg. Snodde din lista:) Nu är bloggen igång igen! Om du vill och har tid någon gång får du jättegärna hjälpa mig att göra en header till min blogg! Skulle vara jättesnällt! Vet verkligen inte hur man gör... Hoppas det är bra med och att vi ses snart igen! Kramar

2008-01-07 @ 15:48:48
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Karin

Hej, åter igen vilken kul blogg du har!
Knycker din lista hoppas det e ok.
Ha d gott.

2008-01-09 @ 10:47:29
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0