Rökfri!

Det blev bara nedtrappning av rökandet i 1 dag, sen var det finito med cigaretterna. Fick en smärre chock när jag skulle köpa tobak igår och det kostade 99 kr (30 kr höjning), hell no att jag betalar det.
Så rökstoppet flyttades fram och det känns jävligt bra, älsklingen var lite underlig igår kväll och hade svårt att se.
Jag mådde underligt nog utmärkt och är inte ens röksugen, det är mer vanan. Att ta en cigg innan man går och lägger sig, var på väg till balkongen just för vanans skull.
Vi människor är jue styrda av rutiner och vanor och det är dom som är svårast att bryta. Men hittils går det finemang, har satt på mig ett nikitonplåster för säkerhetsskull.

Men jag känner mig fylld med hopp, detta är ingen match...I can do it, and I will do it!
Nu ska jag ringa mamsenimage125.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0