Sluta röka uppdatering!

Tänkte att det kanske var dags att skriva lite hur det går med sluta rökandet.
Kan gladjeligen meddela att det går alldeles utmärkt. Visst blir man lite sugen ibland, men detta är mkt lättare än vad jag trodde. Antog att jag och älsklingen skulle nästan ligga i skilsmässa i det här laget pga bådas dåliga humör. Men så är det icke, vi tar detta skit bra, men sen är vi bäst också;)
Skämt åsido men har man bestämt sig så har man, då klarar man allt, inte sant?

Känner med dessutom mkt piggare nu när jag fimpat, det är mkt renare hemma. Vi rullade egna cigg, då blir det överskottstobak. Usch usch, nu är jag i allafall rökfri och nöjd och glad med mig själv att jag dessutom inte tagit en cigg när jag mått dåligt. Nej jag stod emot, och det är jag glad över.
Anfåddheten och hjärtklappningen har försvunnit och det är underbart, nu slipper jag vara rädd över att drabbas av KOL och andra otrevligheter.

Sen är jag lite extra stolt över älsklingen som dessutom beslutat sig för att leva sundare, men mindre godis och mindre fet mat.

Kommentarer
Postat av: Annika

Stolt över dig vännen! ;) Kul att det går så bra! Hur mår Lennox efter kastreringen då? Märkt någn förändring än? Eller det kanske tar lite tid? Kram!

2008-01-11 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0