Underbart

Vi är nyss inkomna från en härlig promenad. Det var helt vindstilla och massa snö har fallit ner till marken.
Lennox älskar verkligen snö och var på en riktigt bushumör, älsklingen och jag var inte sena och haka på.
Snöbollskrig, mot Lennox. Haha, som han hoppade efter snöbollarna.
När vi kom till parken så mötte vi söta lilla Prada. Har inte sett henne sen hon var pytteliten och då tyckte hon Lennox var super läskig. Men nu har hon blivit en tuff dam och busade mer än gärna. Lennox blev så lycklig och ville bara pussas och pussas. Svansarna gick i 180 på båda hundarna och det var en vacker syn. Lyckliga hundar värmer verkligen hjärtat till max. Ångrar bara att jag inte hade kameran med mig, typiskt mig. Imorrn ska jag i allafall ta med den ut och fota Lennox. Han är så vacker när han leker i snön, han är visserligen alltid vacker med detta är ngt alldeles extra.
Nu är Lennox helt utslagen och ligger och nannar i sängen, han kommer nog göra det resten av dagen också.
Om vi nu inte drar iväg och åker pulka som vi pratade om förut, men älsklingen är också helt slut så vi tar nog det ngn annan dag. Då ska vi testa om Lennox vill dra pulkan, med mig i den...först utan mig såklart, han kanske tycker det är läskigt, han kan jue vara lite feg ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0