Uppe med tuppen.

Har varit vaken sen 06.30, detta trots att nattens sömn varit fattig. Var trött hela dagen igår tills vi gick och la oss för natten, typiskt. Sista gången jag kollade på klockan visade den 01.40.
Så nu gick jag upp med älsklingen när han skulle upp och iväg till jobbet, för att på så sätt göra mig riktigt trött inför nattens sömn. Det var inte bara jag som hade svårt att nanna natten, även älsklingen hade svårt att somna. Men tillslut hörde jag hur han snarkade sött, ja det var faktiskt sött...inte för mkt och öronbedövande utan lite dovt sådär. Sen antar jag att jag saknat att höra hans snarkningar sen vi var ifrån varandra hela helgen.
 Men nog om detta, nu till var denna dagen har att erbjuda.
Fick sms av Annika igår kväll, så idag ska vi träffas och gå på stan.
Ska bli skönt, har inte träffat henne på jätte länge nu och jag vet att det har varit mkt för henne ett tag nu.
Vi måste verkligen passa på att ses nu när du är hemma och du måste jue få träffa Lennox, han har blivit så stor nu.

                                  
image113

Kommentarer
Postat av: Annika

hihi jag och lennox:) kul.. Kom ihåg vad busig och vild han var där när vi försökte få ett kort! gu vad jag blond jag var också! aja det var tider det;)Vad fin bloggen har blivit, gillar den nya designen skarpt:D Ses snart vännen! kram!

2008-01-02 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0