Gårdagens shopping.

Var helt slut efter shoppingen med lilsis igår att jag inte orkade blogga.
Satt bara och stirrade på skärmen medan hjärnan var helt tom.
Hur som helst så hade vi det jätte trevligt med mycket skratt, precis som vanligt.
Fick även med mig lite fynd i form av långärmade bas-tröjor. Har alldeles för få sånna.
Köpte även en blå-skimrande ögonpenna på Zara som jag glömde fota.


 
1. Zara, 59 kr
2. Bikbok, 29 kr
3. Bikbok, 29 kr.
4. Ginatricot, 49 kr.

Sa jue att jag fyndade, om det ändå kunde vara så billigt att shoppa då hade man inte gjort annat;)



Dagens roligaste asgarv kom på bussresan hem.
- Kan jag få en påse också *HAHA*.
Lilsis som berättade en historia om en person som inte hade alla hästarna i stallet.
Sen gjorde hon beaver när hon sa det, så jag höll bokstavligen talat på att kissa ner mig.






Här är till er som inte vet vad som menas med beaver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0