Ullareds resan!

Vi flyttade fram resan en dag och var med andra ord i Ullared och shoppade loss igår istället.
Det var sannerligen en lång dag med uppstigning klockan 04.45 och sovdags 01.30.
Behöver jag ens säga hur trötta vi har varit idag.
 
Men bilresan gick förvåningsvärt bra, jag brukar inte göra mkt annat än att klaga när det är långturer.
 När vi väl var framme vid varuhuset var hela parkeringen överfull, men ingen kö som tur var.
Men herregud vad mycket folk det var därinne, man kunde knappt röra sig *paniiiik*.
Fast längre fram under dagen lättade trycket och man kunde röra sig lite bättre.
Älsklingen hittade en heldel snygga kläder, jag därimot nästan inga.
Ett par mysbyxor, en myströja, vinter jacka,långt linne och en klänning, samt strumpor.
 Fick med mig andra fynd istället, såsom make-up och lite prylar till hemmet

Älsklingen var helt underbar och jag kände mig helt nykär, so sweet!
Mycket pussar, kramar och sweet talk!
Lilsis och jag var lagom körda som vanligt och dagen bjöd på mycket skratt, speciellt på hemresan.

Är mycket nöjd med dagen, men det var jobbigt att vara ifrån Lennox.

Nee nu ska jag kolla runt på lite frisyrer, klippdags imorrn!!!!

Bilder kommer nog imorrn*.

Kommentarer
Postat av: Annika

åh skoj med Ullared:):) spännande med klippning, vad blir det för frisyr då? Själv klippte jag mig idag, men bara topparna! Kramkramkram

2008-07-08 @ 21:59:04
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Angie (:

I <3 Ullared :D



Fin header! :)

2008-07-08 @ 22:51:13
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi du är så välkommen så! =)

2008-07-09 @ 08:52:58
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0