Åska och monsun regn

Lennox tittade undrande på mig när det regnade och åskade som mest.
Precis som han frågade mig, vad faan är det där som stör min skönhets sömn.
Det var bara att stänga av tv.n och datorn och krypa ner i sängen och gosa.
Råkade somna en sväng också.
 Nu har vädret i allafall klarnat upp och även solen tittar fram.
Bara att hoppas att det är fint till midsommar nu, så man kan vara ute.
Har ni några planer inför midsommar?



Ja ni ser jue själva hur det fullkomligt öser ner!

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Hmm Åska o regn här ochså ! Vi får väll hoppas Midsommarn blir Fin, själv ska jag jobba hela helgen :D

2008-06-16 @ 19:20:05
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/
Postat av: lindha

jag har beställt sol och värme till midsommar helgen, så vi får hoppas att vädergudarna lyder :P

2008-06-17 @ 20:41:24
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0