På dina villkor!

Är med i en Buzzador kampanj när jag buzzar en sida som heter My demand, på mina villkor översatt på svenska.
Och det är faktiskt var det är också.
Detta är en unik sajt där du får erbjudanden från butiker som passar just dig.
Är du ute efter en tv, resa eller kanske kläder?
Då kryssar du det som intresse och erbjudanden droppar in på din My demand sida.
 
Jag tycker att det funka skitbra då jag bara får erbjudanden jag är ute efter.

Dessutom får man 2 stycken biobiljetter helt gratis om man tipsar 5 vänner som registerar sig på sidan!
Bra va?!
Det är även en helt gratis tjänst, med andra ord kan du bara tjäna på att bli medlem.

Så blir medlem du också och få erbjudanden du vill ha och dessutom gratis biobiljetter!


Klicka bara här!


MyDemand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0