Såå varmt

Lennox och jag har precis kommit hem från en promenad, det är fortfarande galet varmt.
Tur att jag hade med mig vatten så jag fick blöta ner Lennox lite.
Kan inte vara lätt att vara ett djur när det är sånn här värme, själv älskar jag det.
Men jag kan inte låta bli att tycka synd om alla djur som lider av värmeslag.
När vi åkte hem från min familj förut fick Lennox en mjukglass, det uppskattades och flåsandet upphörde.
Sen var det jue himla gott också!



Men det är underbart att sommaren äntligen är här, detta är den tiden på året jag mår som bäst, soldyrkare som jag är.
Spelar ingen roll hur varmt det än är så ligger jag ute och njuter i solen.


Kommentarer
Postat av: Lilsis

Gud vilka fina bilder :]

2008-06-01 @ 22:23:54
Postat av: Lilsis

Gud vilka fina bilder :]

2008-06-01 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0