Utmanad!

Blev precis utmanad av RosaochFluff och självklart antar jag utmaningen.

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.


1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Då var jag en liten skitunge på 12 år och gjorde antagligen inte något speciellt än att leka och busa med mina kompisar.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs torsdag)
♥ Långpromenad med Lennox.
♥ Handla mat
♥ Vika in alla lakan och handdukar i mitt nya skåp
♥ Fixa naglarna och pyssla om mig själv lite
♥ Gosa med mina älsklingar

3. Godis jag gillar
Äter inte godis och har inte gjort det på en massa massa år, nyttig som jag är!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär
Vad skulle jag inte göra;)
♥ Göra en Zlatan och knacka på dörren till vårat drömhus. I want your house, here´s the cash
♥ Öppna ett hem för vanvårdade och skadade hundar
♥ Ge pengar till min familj
♥ Shoppa en jävla massa
♥ Köpa en fet bil till min älskling

5.  Städer/orter som jag bott i
Bara lilla Karlskoga

Jag utmanar:
Annika
Pia
Sara
Elin
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sara

Ooohhh =D skoj skoj hihi. Du kan snart läsa resultatet! Kram på dig

2008-06-19 @ 10:55:01
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Jen

Ska du göra nått kul över midsommar? :)

2008-06-19 @ 11:11:48
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: gingerjennifer

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

ja du. minns inte, jag var ju pytte liten då ( detta var ett teckan på att jag fortfarande känner mig ung) hhoho

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs fredag)

♥ klippa folk.

♥ bestämma vad man ska ha på sig

♥ Leta 7 midsommar blomsTer

♥ Hem till jonas mamma på¨midsommar middag

♥ Fest i kväll!



3. Godis jag gillar

Gilar inte godis. Du skulle fråga om glass:)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

Vad skulle jag inte göra;)

♥ Dra på semester med alla jag känner

♥ Skänka en slant till de fattiga

♥ Köpa några hus runt om i världen

♥ handla allt jag kommer över

♥ ge jonas massa massa msass



5. Städer/orter som jag bott i

Karlskoga och nu falun

2008-06-20 @ 10:16:59
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0