Värsta vurpan!

Träffade söta Annika för en promenad förut, nästan två timmar var vi ute.
Vi gick till kanalplanen där Lennox fick springa lös och det var där det hände...värsta super vurpan.
Kallade in Lennox då han var rätt långt borta, han kom i full fart och då menar jag verkligen full fart.
Hans bromsar funkade inte speciellt bra och PANG rakt in i Annika, som likt en seriefigur som halkar på ett bananskal flyger upp och landar på svanskotan.
Det var verkligen en syn som skulle passat in perfekt på Americas funniest homevideos.
Kunde inte låta bli att skratta, så roligt det såg ut.
Stackars Annika, får dåligt samvete av mitt gapskratt (det var inte meningen).
 Som tur var gick det bra och jag ber om ursäkt för min bulldozer till hund.
Kram på dig gumman!


Kommentarer
Postat av: Annika

hahahaha gör inget:) Jag hade också garvat om det var du ;) Har också bloggat om den stora händelsen, tihi.. Vi måste ses snart igen! Partyy nästa!! Massa kramar!!

2008-06-09 @ 23:24:00
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Louise

Hihi.. det låter verkligen som en rolig syn! Men stackars Annika, hoppas hon inte slog sig :)

2008-06-11 @ 07:49:11
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0