Bra start på veckan

Blev en bra start på denna vecka, solsken och trevligt sällskap...vad kan man mer begära?
Sällskapet var min bror, vi satt ute på balkongen och njöt av solen och syndade (rökte).
Illa jag vet, men det var faan nice.
Dessutom så dör man inte av röka nångång ibland, även om det är onödigt.
 Fick höra lite roligheter från i fredags, som jag inte tänker delge här=P
Samt en massa annat som jag inte heller han skriva här.
Ja jag vet, damn vad jag blev hemlighetsfull helt plötsligt.
Hursom helst så hade vi jätte trevligt, tack broderimage125.


Mamma ringde förut och frågade eller berättade att jag ska med till Ullared, antagligen på fredag.
Ullared är alltid trevligt, billigt och bra!
Det enda är resan dit, jobbig som fan. Är som sagt inte förtjust i långa bilfärder, men ibland är det värt det.
Vet inte om jag är så sugen ännu, jag måste vara knäpp.
Sen vill jag inte börja längta och så kan inte älsklingen vara ledig på fredag.
Men men det ordnar sig.

Usch så trött jag är, även om vi sov middag en stund förut.
Blir nog tidigt ikväll...puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0