Grus

Orkade inte uppdatera bloggen igår så jag gör det nu istället.
Grus var väl sådär, men jag kan inte rata det efter en dag. Som ni alla vet så brukar inte indroduktioner vara speciellt roliga. Vi fick ett schema om ungefär det som kommer hända dom kommande fem veckorna.
Det kommer bli studiebesök, föreläsningar och friskvård, och det kan nog bli väldigt intressant. Det är mer dom dagarna vi ska sitta i det där rummer och "jobba" som jag fasar för. Det verkar vara fruktansvärt trist, men jag ska ge det en chans. Jag behöver detta för att ta mig vidare, mitt mål är jue ändå att kunna jobba igen.
 Kom aldrig iväg till Grus idag föressten, var så dålig i magen imorse att jag inte vågade gå hemifrån.
Många av er vet säkert redan att jag har problem med magen, IBS. Men har en undersökning till att göra för att se om det inte är ngn annan magsjukdom.
Men imorrn är det dags igen och då ska vi spela minigolf och det kan nog bli riktigt kul. Tror att jag är skitkass på det, men då får dom andra skratta lite i allafall;)
Men vi får se, kanske är en naturbegåvning.

När jag slutat igår hämtade mamma upp mig och vi begav oss ner till stan. Mamma skulle köpa nya jeans och jag var smakråd. Fast jag fick med mig ett linne och ett diamen. Lite måste man jue shoppa när man ändå är nere på stan liksom. Var skönt att få umgås lite med mamsen, var jue ett tag sedan vi umgicks själva och kunde prata om allt och ingenting.
 Efter den lilla dejten med mamsen åkte jag hem för att äta lite och sedan dra iväg till frissan.
Blev kortare än vad jag hade tänkt mig, men nu är allt det slitna borta och jag har fräscht och fint hår.

image226

Kommentarer
Postat av: Louise

Så bra att du blev glad.. Jag brukar alltid kommentera om jag har nåt att säga! :)
Ja.. Strech is the shit! Haha..
65H.. Jävlar.. Usch.. Jag avundas dig inte :)
Men jag hade massa övervikt också att bära på.. så det var ju inte bara bopparna.. Fast tunga var dom.. När jag böjde mig fram så knäcktes ofta byglarna på bh'n :/

Det kan jag tänka mig! Vi har inte så mycket kvar på våra avbetalningar som tur är! :)

Så bra! Hoppas du gillar min blogg! :)
Kram

2008-03-18 @ 18:05:46
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0