Minigolf.

Igår spelade vi minigolf på grus, kul som faan var det.
Kom två i min grupp på fyra personer, trodde att jag skulle komma sist, men icke=)
Gjorde i allafall dagens snyggaste slag, slog till bollen alldeles för hårt så det flög upp, studsade på kanten och rakt ner i hålet. Pensionärerna hurrade och sa att jag var bäst, haha!
 Hursom helst hade jag jätte trevligt och det var skönt att komma iväg. Hade haft världens ångest dagen innan så jag tvingade mig själv att gå dit, och det gick jue bra.
Det är jätte viktigt att möta ångesten, men det är fruktansvärt tufft och läskigt. Men det är himla skönt och befirande när man gjort det och det går bra.
Får helt enkelt fortsätta att möta mina rädslor, men i ett lugnt tempo, ett steg i taget.

image228

Kommentarer
Postat av: Anonym

Starkt av dig att gå gumman :) Massa kramar

2008-03-21 @ 08:21:56
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0