Í'm lost without you

För några timmar sedan åkte min älskling ner till Skåne.
Det gjorde ont i hela kroppen när vi skulle skiljas åt, tårarna började rinna och jag ville inte släppa taget om honom.
Kändes precis som i början när jag bodde här och han i Skåne.
Vet jue att han kommer tillbaka på måndag, men jag känner mig verkligen halv utan min älskling. Han är mitt allt, min stora kärlek.
 Kommer bli en heldel bloggande inatt, då jag kommer ha svårt att sova. Som tur är har jag Lennox att gosa med.


Kommentarer
Postat av: Louise

aww.. Stackars dig!

Men kunde inte du följt med ner hit till Skåne då?

Här är ju helt underbart! Hehe.

2008-05-24 @ 07:56:55
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0