Känslig hy

Min hy har varit en katastrof dom senaste dagarna, efter att jag testade en kräm från Nuxe.
Jag har väldigt känslig hy så jag kan inte byta produkter hursom helst, så igentligen får jag skylla mig själv.
Men nu har jag återgått till mina vanliga hudvårdsrutiner och sakta men säkert börjar reaktions utslagen försvinna.
Mycket tackvare min favorit ansiktsolja från Mario Badescu och ansiktskrämen som har lugnande och anti-inflammatoriska egenskaper, även den från Mario Badescu.
Kan verkligen rekommendera dessa produkter till er med känslig och torr hud.
Mario Badescus produkter finns att köpa på eleven.


Mario Badescu, Rose Hips Nourishing Oil    Mario Badescu, Kera Moisturizer



                              Mario Badescu testar inte sina produkter på djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0