Krångel, mensvärk och illamående.

Det är verkligen den bästa förklarningen på gårdagen.
Krånglet stod jag för, lilsis och jag skulle till stan. Jag hade mensvärk, var tvungen att duscha Lennox, hann inte äta innan vi skulle dra. Ja krångel-maja nummer 1 är det minsta man kan säga.
Så vi beslutade oss för att träffas på torsdag istället.

Annars plågades jag av mensvärk mest hela dagen, inte världens bästa dag med andra ord.
Eller ja älsklingen kom hem på söndag natt, så det var underbart att få spendera dagen med honom.

Nu sitter jag och äter min middag, 14.15 ska jag vara hos psykologen. Har verkligen ingen lust, vill bara vara ute och njuta av det vackra vädret. Får jue iallafall en promenad till och från sjukhuset, ska ta med kameran och fota lite då.


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, vilken härlig bild! =) Så skönt att sommaren är här! Det är verkligen som balsam för själen..



Kramar!

2008-05-27 @ 16:22:15
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/
Postat av: Annika

usch finns det något värre än mensvärk!? Stackare din lilla krångel-maja :) Hoppas det gick bra hos psykologen? Massa kramar!

2008-05-27 @ 22:47:20
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0