Lennox hjärta Prada

Ja ni hörde rätt, Lennox har fått en crush på lilla söta Prada. Synd att jag inte hade med mig kameran, men klicka här så kommer ni till Ennies blogg (Pradas matte).
Åh ni skulle ha sett som dom busada, det var en fröjd för ögat. Sen skulle Lennox försöka jucka på lilla Prada, hallå du har ett kastreringschip i nacken!
Men det stoppade tydligen inte hans lustar, haha knäpphund.
Vi måste verkligen försöka träffas oftare så dom får busa av sig lite, sen är Prada Lennox favorit=)

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för alla (5) kommentarer..! skrattar Jobbigt när det krånglar så. Det krånglade i början för mig när bloggen flyttades över, men nu är det inga problem längre. peppar peppar



Att arbetsträna har verkligen varit kanon för min del. Fick vara i en liten blomsterbutik där jag verkligen stormtrivdes. =) Just nu håller jag på med ett filmprojekt men vill gärna tillbaka till blomsterbutiken igen sen. Så skönt att äntligen få känna sig lite nyttig igen, och samtidigt få bekräftat att man verkligen kan och fixar det man tar sig för. Och att ens insatser blir uppskattade. Så det är nog otroligt viktigt vilket ställe man hamnar på - jag hade ju enorm tur att hamna på ett sånt bra ställe..!



Vilket mysigt bröllop ni verkar ha haft! =) Hur många gäster hade ni? Ska ju själv gifta mig i augusti och håller på med planeringen för fullt. =)



Vad skönt att det verkade bra hos psykologen! Sånt tror jag man känner ganska direkt. Personkemi är ju A och O.



Kram på dig så länge!

2008-05-14 @ 10:03:02
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0