Psykolog besöket

Var verkligen nervös igår inför mötet med min nya psykolog, hjärtat bankade på i en rasande fart.
Men när jag nådde in till väntrummet la sig bankandet, det måste ha varit takfönstren som gav den effekten. Det kändes nästan som man satt i ett rum utomhus. Det var även en massa växter som gjorde att känslan blev mer rofylld.
 
Själva mötet gick överförväntan, det var så skönt att få prata om mina tankar och känslor inte vad och hur jag äter.
Psykologen hade mycket vettigt att komma med och jag ser verkligen fram emot nästa möte.
Men det är jue alldeles för tidigt att säga om hon kan ge mig den hjälp jag behöver, men magkänslan känns bra och det bådar jue gott.

Det är svårt att delge så mycket eftersom det var första mötet, så detta får räcka för denna gången.


Kommentarer
Postat av: Annika

åh vad skönt att det kändes bra!! Hoppas du får en bra dag vännen min :) Kram!

2008-05-14 @ 09:42:58
URL: http://annikfredby.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhh. Va vad skönt att det gick så bra :)

2008-05-14 @ 15:40:51
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0