Psykolog och yoga

God morgon allesammans!
Solen skiner och knappt ett moln på himlen, underbart!
Är så trött på regn och rusk nu, vill ha sommar, sol och värme, inget annat duger.

Idag ska jag träffa psykologen för andra gången, känns okey samtidigt som det är en liten klump i magen. Det har jag alltid, det är en underlig känsla, gamla minnen bubblar upp till ytan, sånt som jag igentligen inte vill tänka på.
Men jag antar att det är en bra sak, då jag ska ta tag i detta, få bättre kontroll över mitt liv.
Vilket jag hoppas att min nya psykolog S kan hjälpa mig med.

Det kommer bli extra skönt att träna yoga idag, dels för att jag ska till psykologen och för att älsklingen ska spela korp-fotboll. Han kommer inte komma hem förens efter tio, så det är skönt att själv ha ngt att göra.
Känns som det är för lite med 1 ggn i veckan, så jag tror att jag ska testa lugn-rodd. Älsklingen och mamma tycker det är okey, får jue som sagt inte träna för hårt. Igentligen skulle jag vilja börja boxas igen, men det är jue helt uteslutet tyvärr.

Nee, nu ska jag och Lennox ge oss ut i det vackra vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0