Sunday

Nu är jag hemma igen och har tid att uppdatera bloggen.
Man kan verkligen säga att denna helgen har haft innehållit delade känslor.
För även om jag har haft trevligt och kul, har jag varit deppig. Det har helt enkelt varit för packat med tankar i min hjärna.
Tillråga på allt så kom mensen, magen la av totalt och saknaden av älsklingen har varit stor.
Känner mig bättre till mods nu eller snarare bedövad och trött. Brukar bli det när jag varit deppig och haft mycket tankar i huvudet.
 Men nog om det nu!

Mamma blev i allafall nöjd med sina morsdags gåvor, en ödla i trä (samma material som dom afrikanska maskerna) och favorit godiset. Även solen har skinit och det har jue varit härligt för alla våra älskade mammor, självklart alla oss andra också.

Innan jag avslutar detta inlägget vill jag bara säga att jag har världens bästa mamma.
Iyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0