Första gången

Förlåt mig för att det blivit så dåligt med uppdateringar dom senaste dagarna. Hjärnan har liksom nollställt sig så fort jag suttit här och igår var vi på landet hela dagen.
 Gissa hur vi tog oss dit?
Jo vi åkte buss Lennox och jag, det var första gången han åkte buss och han var super duktig.
 Men det var himla nära att det inte blev någon bussresa. Vi gick hemifrån 10.55 och bussen gick 11.15, och då skulle vi ta ut pengar och köpa cigg också. Vi fick springa lite men vi hann.

Sen njöt vi hela dagen ute på mina föräldrars baksida.
Jag passade på att sola medans Lennox busade och gottade sig i skuggan.
Älsklingen kom på kvällen och då gick vi ner till sjön och Lennox badade.
Han simmade för första gången också, eller ja det såg mest ut som han plaskade i rasande fart.
Tyvärr glömde jag kameran hemma i all stress på morgonen, annars hade ni fått en massa fina bilder.

Nej, nu hinner jag inte skriva mer ska ut på promenad med Lennox innan det blir alldeles för varmt.
Sen ska jag ner på stan och köpa en klänning.
Men vi hörs senare!



Foto tagen av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint kort=) Är det bra med dig? kram

2008-05-31 @ 19:38:01
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0