Valborg

Okey lets try again!
Försökte skriva för en stund sedan men...totallt hjärnsläpp.
Nu har jag bara halvt hjärnsläpp, men det går i allafall att skriva nu;)
 Hursom helst valborg som det var igår, spenderades hos Annika med lite alkohol.
Det var mycket trevligt och bra stämmning. Även Linda som äger butiken nydesign joinade oss. Kika gärna in på länken, den leder er till hennes webbshop. Där finns det mesta till hemmet och mycket fina smycken!

Men nu tillbaka till valborgs kvällen, efter några timmar hemma hos Annika traskade vi vidare till Red Brick. Jag var lite skeptisk först, då varje gång jag varit där innan har det varit 50+ och knappt några i våran ålder.
Men döm till min förvåning när det kryllade av nykläckta 18-åringar!
Jag stannade inte så länge, var så himla trött och saknade älsklingen och Lennox nått fruktansvärt. Så efter en lakrits-shot styrde jag kosan hem eller närmare bestämt sängen.

Tack för en trevlig kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe nykläckta 18åringar :) Det blev en lyckad kväll tycker jag iaf! Det kom fler i vår ålder lite senare efter du gått:) Kram på dig vännen!

2008-05-01 @ 11:29:30
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Stina

Svar: Tack för kommentaren och aa det var helt underbart skönt! Hoppas din valborg var lika bra som min =)

2008-05-01 @ 17:25:46
URL: http://stina90.blogg.se
Postat av: Little Peaché

Sicken mysig blogg! Denna ska jag banne mig fortsätta läsa!

Glöm inte kolla vad Little Peaché haft för sig på sistone. Nu kan du se tips från garderoben, maxat fashion och vår nya webbshop!

Välkommen in!

Mvh Little Peaché

2008-05-01 @ 20:22:21
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0