Fredag!

Har varit ledig idag och passade på att ha en liten sovmorgon.
Vaknade strax efter nio av att Lennox kom och delade kudde med mig.
Han är otroligt gosig på mornarna och vill helst vara så nära som möjligt.
Eller ja, det vill han visserligen hela tiden♥.
I skrivande stund ligger han här brevid mig och sover.
Allt är tillbaka i vanliga hjulspår nu, inga mer korta rundor i parken.
Nej, nu är det långpromenader igen och både jag och Lennox är överlyckliga.
Det har tagit på honom att ta det "lugnt" och överskotts energin har varit på topp.
Men idag efter att ha varit på en långpromenad är han tillfreds och lugn igen.
 Klart att det är jobbigt att gå från att gå långt varje dag till mini rundor.

Har varit på stan med lilsis och mamma idag också.
Blev inte mycket till shopping för min del, en vässare till mina kajalpennor.
Kikade mest på att mysiga present förpackningar som ploppat upp i butikerna.
Nu är jag visserligen nästan klar med alla julklappar, bara mig själv och Lennox kvar typ *hihi*.
Älsklingen har promt sagt nej till att jag ska köpa en massa julklappar till honom.
Något som jag fått acceptera...
Men imorrn ska han till Motala och köpa nya stolar till crx.en, min julklapp som han själv sa.
Han har planerat att ställa ut bilen nästa år, så han köper hellre grejer till bilen själv än att jag lägger pengar på andra julklappar till honom.

Åh föressten, vi har fått punka på ena framdäcket *jipiee liksom*. Det är fan nånting hela tiden.
Men som tur är lånar mamma och pappa ut deras bil, så älsklingen kommer til Motala imorrn i allafall.


Kommentarer
Postat av: Annika

Känner igen det där med att det är något hela tiden. Inom loppet av en vecka har växellådan i Johans bil gått sönder, sen var han tvungen att byta delar av avgassystemet och sen som pricken över i så backar han in i något så hela bakluckan + bakrutan krossas! gah så han kunde inte komma hit i helgen:( Får vänta till nästa helg ist!



Åh gosLennox är väl för söt, kommer och delar kudde och allt:) Skönt att era promenader har återgått till det normala igen! Massa kramar!

2008-11-30 @ 11:29:19
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0