Lördag

Fantasilös rubrik jag vet, man jag kom verkligen inte på något bättre.
Klockan är snart halv fem, vart har den här dagen tagit vägen?
Har varit uppe sen efter nio och tiden har bara rusat förbi.
En lång promenad, en tur till affären och lite serie-tittande. Och vi ska inte glömma mensvärken, var är det för jävla påfund igentligen?
Räcker det inte med att man blöder och behöver binda eller tampong, nej man ska ha ont också.
Fullkomligt onödigt om ni frågar mig, mer mens till männen!
Tyvärr är det inte genomförbart.

Älsklingen sitter och spelar nya Need for speed, bilspel för er som inte vet.
Har aldrig gillat bilspel, kan inte riktigt med styrningen och kör bara in i saker.
Älsklingen är nöjd och glad i allafall, han har väntat på det här spelet hur länge som helst.
Visst det är jävligt snyggt och så, men jag skippar att testa.
Tänkte att jag skulle skriva ner lite recensioner, skulle ha gjort det länge nu men inte riktigt kommit till skott.
Så för er som är intresserade håll utkik nu under kvällen, en rad olika skönhetsprodukter kommer bli recenserade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

få dina tamponger hem i brevlådan varke månad, www.girlsjustawannahavefun.se

2008-11-16 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0