Back to normal...

Nu är allt back to normal här hemma.
Min älskling kom hem igår kväll och det var ett kärt återseende.
Även om det är jobbigt att vara ifrån varandra, så är det bra att vara det ibland.
Man uppskattar varandra så mycket mer, man njuter av varandra så mycket mer.

Men jag har ändå haft det trevligt när jag varit hemma själv.
I torsdags umgicks jag med min underbara lilsis och som vanligt bjöd det på en massa skratt och flummiga bilder.
Ja vi är inte riktigt kloka tillsammans, men ack så kul vi har.
Om man säger såhär, vi beakar verkligen våra barnsliga sidor=)
Hon får mig alltid att må så bra med sin sjuka humor, hon är en riktigt komiker-tjej!
Lilsis fick den galanta idéen att köpa såpbubblor och busa med Lennox.
Tanken var att han skulle hoppa efter bubblorna.
Men riktigt så blev inte fallet.
Neeej, den lilla grisen blev livrädd för dom och sprang och gömde sig.
Ja det är inte lätt att vara en farlig kamphund *haha*.
Vi hann i allafall knäppa en bild på Lennox och bubblorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0