Idol 2008 SUCKS!

Är det bara jag eller är inte detta det sämsta startfältet nånsin?
Jag och älsklingen satt och kikade lite igår och vi vred oss verkligen av skam.
Den ena sög mer än det andra.
Man borde igentligen spela in ett avsnitt för att skicka till Simon Cowell, då våran svenska jury tydligen inte har några öron att höra med. Inte heller kan säga när någon sjunger falskt så det ekar i öronen.
Han Lars, som dessutom ska komma härifrån är fasen sämre än sämst.
Han kan inte sjunga för fem öre, till och med jag skulle kunna ha gjort det bättre.
Nej tacka vet jag American Idol, där får man i allafall se riktiga talanger!



Bilden är från tv4.se

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Komiskt att du skriver det. Jag sa nämligen det till mitt ex i telefon, att det va skamligt hur dåliga de va. Brukar visserligen inte följa idol men något avsnitt då å då har man ju hunnit med. Vi blev praktiskt taget osams för att tidningarna påstår att det är den bästa säsongen nånsin. :-S Iiiish, tyckte bara de va små pluttar blandat med darrande röster men de kanske blir bättre under programmets gång..

2008-10-15 @ 09:36:53
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0