Present köpning på löpande band.

Vid den här tiden på året är det födelsedagar på löpande band i min familj.
Först ut är jag, sen älsklingen, pappa, lilsis, mamma och i januari fyller brorsan.
Sen är det jul mitt upp i allt också.
Men jag tycker det är kul att köpa presenter och planera vad man ska köpa.
Tyvärr kan jag inte dela med mig om vad jag kommer att köpa här i bloggen, min familj läser jue.
Vill att det ska vara en överraskning när dom öppnar sina paket.
Svårast att köpa något till är brorsan, som tur är har jag några månader på mig att fundera.
Eller så lämpar jag över det till älsklingen.

Tycker ni bäst om att få eller ge presenter?


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker om att få presenter.. Men jag ÄLSKAR att ge bort presenter! :)

2008-10-25 @ 21:20:59
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0