Trevlig överraskning.

Ja det var verkligen vad jag fick när jag öppnade brevlådan och såg ett paket ifrån Eleven.
I paketet låg TOMMYGUNS Blueberry & Ginseng Shampoo.
Jag hade vunnit i deras tävling dom hade förra veckan, gissa om jag blev glad!
Hade ingen aning om det.


TOMMYGUNS Blueberry & Ginseng Shampoo

För tunt, sprött och livlöst hår. Detta schampo innehåller blåbär, 'superhjälten' som ger håret liv, lyster och spänst. Ginseng hjälper till att bygga upp styrka och fyllighet för ökad volym och struktur.
Ett otroligt schampo som hjälper dig att bygga och lyfta både hår och självförtroende.

                                                                                                                                                                     Text och bild: Eleven.

Kommentarer
Postat av: Lina

å va roligt, grattis

2008-11-02 @ 10:03:40
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0