Blod splatter

Idag följde Lennox med mig till "jobbet".
Det finns ett speciellt rum till hundarna där dom får hålla till under arbetsdagen.
Han tog det väldigt bra även om han tyckte det var lite läskigt.
Dom andra hundarna skällde på honom till en början, men dom vande sig snabbt.
På det stora hela gick det väldigt bra, men så fort jag kollade till honom blev han ledsen och pep och skakade.
Men när dom andra kollade till sina hundar brydde han sig inte alls.
Samtidigt är det bra för honom att kunna följa med mig ibland, träffa lite andra hundar och miljöträna.



Som vanligt när jag kom dit på morgonen stod det städning på schemat, torka golv m.m.
Städade även fågelburen, var riktigt mycket fågelbajs.
Efter städningen följde jag med ner till operations salen.
En tik hade livmodersinflammation så den skulle tas bort.
Är alltid lika intressant att vara med under operationerna, ställa frågor och se hur det verkligen ser ut inuti kroppen.
Mitt under operationen blev jag ner-splattat med blod, både tröjan och ansiktet blev prickiga.
Haha, så kan det gå...bara att gå och tvätta av sig.

Imorrn är sista "arbetsdagen" för denna veckan, så på fredag är det sovmorgon! 


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad bra att Lennox kan förlja med! Oo trevligt med blodsplatter:/ Men det är sånt man får vara beredd på antar jag:) kraaam

2008-10-02 @ 22:35:00
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0