Sjukt trött.

Är så sjukt trött i kroppen att det värker.
Har varit fullt upp sen jag gick upp halv sju imorse, tvätt, städning, promenad, handling och psykologbesök.
Skulle bara vilja gå och nanna, men det är dumt nu när klockan är efter fem. Kommer jue inte kunna sova i natt då.
Men imorrn efter praktiken ska jag minsann nanna middag, det förtjänar jag.
Hoppas att det kommer vara lika intressant imorrn, känner mig peppad att lära mig.

Tror jag ska lägga en beställning hos eleven sen, min ansiktsmask från Mario Badescu är slut.
Älskar att lägga ansiktsmask, känns så rent och fräsch efteråt. Så jag känner mig lite smått galen nu när jag inte lagt någon på flera veckor.
När vi ändå är inne på ämnet beauty, Bjooti firar att hennes blogg fyllt 2 år med en massa tävlingar.
Har varit med i alla utom två, idag ska hon dra förra veckans vinnare och jag hoppas jag är en av dom!



photo by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0