Fredags shopping.

När jag var nere på stan förut för att hämta ut en bok å bibblan kunde jag inte låta bli att shoppa lite.
Inne på hus no.4 hittade jag två jättefina ormar i trä, passar perfekt in i vårat vardagsrum!
Att dom bara kostade 39 kr styck var jue inte fel det heller.
Då schampot här hemma nästan är slut så var det självklart att ett nytt måste inhandlas.
På salong Bomans fick man köpa 2 Goldwell produkter och betala för 1, som hittat!
Har tidigare använt dual senses rich repair serien men inte varit 100 % nöjd, så denna gången köpte jag color extra rich.
Slängde även med ett leave-in serum i samma serie, dom sålde ut dom för 30 kr.
Ja så idag har man fyndat, har verkligen blivit bra på att kamma hem fynd nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0