Måndag

Bloggen har fått vila under helgen, då vi varit ute hos mina föräldrar.
Älsklingen har kämpat med bilen och det ser riktigt bra ut.
På onsdag åker han ner till Trelleborg, där han och hans pappa ska lacka bilen.
Tio dagar utan älsklingen, det kommer att bli tomt här hemma.
Men jag har jue min lilla gris, han kommer vara nöjd att få sova på "pappas" plats i sängen.
Påtal om säng, vi ska köpa en ny säng när bilen är klar.
Åhhh vad jag längtar!
Kommer bli skönt med lite med svängrum, vi är trots allt 3 stycken i en 120 säng.

Nej nu ska jag ut och sätta mig på balkongen i solskenet, underbart.
Uppdaterar senare om ett spektakel som skedde i lördags.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Usch vad hemskt att vara själv! :-S

Men du är ju som sagt inte helt ensam! hehe..

Vad skönt med ny säng! :-D

Kram

2009-04-07 @ 07:09:20
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Sara

åååh va gott med jordgubbar! :)

2009-04-07 @ 22:09:18
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0