Akuten.

Enda sen igår har älsklingen lidit av hjärtklappning.
Imorse vid tio ringde han och berättade att han var påväg till akuten.
Oron steg i min kropp och jag trodde nästan att jag skulle få hjärtklappning.
För ca en halvtimme sen ringde han och berättade att allt hade gått bra.
Ingenting var fel med hjärtat som tur var, men jag tycker fortfarande att det är läskigt då hjärtklappningen inte avtagit.
Dom kunde inte svara på vad det kunde bero på eller när det skulle sluta.
Han skulle därimot köra på som vanligt, men jag tycker att han ska ta det lugnt och inte åka tillbaka och jobba.
Vad tror ni att han gör?
Jo han åker tillbaka till jobbet.
Men så fort han kommer hem så är det soffläge som gäller!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Du kan hälsa min lillebror att han ska ta det jävligt försiktigt... Eftersom han e totalt spegelvänd ( alla organ sitter på "orättsida") Dom säger att han ska kunna leva som vanligt ändå men detta e kanske ett sätt för hans kropp att säga ifrån att nu e det dags att varva ner.. Tycker ni ska kontakta så dom kan göra EKG på honom o kanske ge honom ett arbets EKG oxå.. O se till så dom sätter trådarna på rätt sida på honom eftersom han e inte som vi.. Han har sitt hjärta på andra sidan.. Han e unik men hans hälsa e ikke det..

2009-02-23 @ 17:34:17
URL: http://mittlivsomangel.blogg.se/Angel
Postat av: Lotta

Isha då det låter inte bra. Ta hand om våran lillebror.. Han borde får det kollat igen om det inte slutat.



Tack för era tankar... Det har varit en turbulent dag med massor av saker som blev sagt och saker som kommer hända.

2009-02-23 @ 20:01:21
URL: http://dragonbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0