Jag har bestämt mig.

Enda sedan jag fick sluta praktisera på djurkliniken har jag inte haft en aning om vad jag vill göra.
Eller snarare vart jag vill vara härnäst.
Har pratat med Eva på af och hon tycker att jag ska plugga in gymnasiet.
Tankarna har varit många, väldigt många.
Men nu har jag bestämt mig, jag ska börja plugga.
Det är det smartaste draget, speciellt om man ska tänka på framtiden.
Nu gäller det bara att hitta motivationen!

Faktum är att jag behöver ha gymnasiekompetensen, dels för att kunna få ett jobb sen när det är dags. Men även ifall jag vill plugga vidare i framtiden.
Nu är det bästa tiden då jag slipper att ta studielån.
För visst känns det jävligt dumt att behöva låna pengar för att läsa in gymnasiet.

Hursom helst, ska till komvux här någon dag och snacka med dom.
Hur vi ska lägga upp det osv, då jag inte klarar av att plugga på heltid.

Kommentarer
Postat av: Angelique

Kan bara säga att Morgan som du kommer prata med är såå bra att prata med :D Eller lätt att prata med ska man väl säga :) Vilka ämnen ska du läsa föresten?

2009-02-18 @ 15:15:18
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Annika

goo vännen =) Kan nog vara smart att fixa det nu. Det kommer gå super =) Förlåt att jag inte hörde av mig i helgen. Tiden ville verkligen inte räcka till och jag o Johan hade inte träffats på tre veckor =( Men nästa gång jag är i stan MÅSTE vi ses! Kramar!

2009-02-18 @ 20:52:56
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Iza-Linn

Fan va skönt att inte behöva betala nå studielån för att man vill plugga in gymnasiet sen..!!=)

2009-02-19 @ 11:05:07
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0