Måndag.

En ny vecka har börjat och just nu känns allt väldigt konstigt.
Ingen arbetsträning på djurkliniken, vilket känns jobbigt.
Har ingen aning om vart jag ska ta vägen nu.
Faktum är att jag var där jag ville vara och nu känns det bara tomt.
Tänker så det knakar med kan inte komma på något företag där jag vill vara.
Karlskoga är ingen storstad så valmöjligheterna är inte så stora.
Speciellt inte när ens intressen är djur och skönhet.

Får helt enkelt tänka vidare, kan tyvärr inte göra så mycket annat.


Kommentarer
Postat av: eleni

varsågod :D ska lätt följa dig på bloglovin ,, hehe vill du följa mig? /eleni

2009-02-02 @ 17:11:14
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0