Sjukling

Jag är inte den som drabbas av feber speciellt ofta och när jag väl gör det känns det som jag är döende.
Bör även tilläggas att jag har låg temp i normalt tillstånd, så jag är febrig redan vid 37 grader.
Detta är alltså anledningen till att jag inte bloggat på några dagar, jag har varit mega sjuk.
Feber, förkyld och värk i kroppen, usch fruktansvärt.
Men det är äntligen på bättringsvägen, är inte frisk ännu. Jag ju orkar i allafall vara uppe nu.

Nu ska jag ringa mammis och gå ut med Lennox så han får kissa.
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Tack gumman :D

Det är de som är grejen, hon kommer få skriva månad för månad. Hon kanske skriver 25% på pappret men att jag egentligen jobbat 75%. Men hon får inte ge mig fast på en gång.

Just nu ska jag gå på prov och se om jag passar i gruppen hehe men de tror jag att jag gör :) men hon sa också att hon kunde med all säkerhet säga att jag kommer få jobba mer än jag tror :)

2009-01-12 @ 13:25:40
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Malin Sjöberg

Hej och tack så mycket! :)

Krya på dig! Söt hund ni har!

2009-01-12 @ 13:25:45
URL: http://malinminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0