Eotd: Fridays makeup.

Var alldeles för trött för att uppdatera igår, men här har ni fredagens makeup!


Hittade en palett från Sugarbaby igår som jag fullständigt glömt bort, var bara tvungen att använda mig av den.
Skuggorna är väldigt fina och skira, men med Claudias eyeshadow pencil under får dom mer stuns.
Har använt båda skuggorna i paletten, dom flyter ihop väldigt bra, nästan för bra. Svårt att se att det faktiskt är två olika färger. Svart glitter eyeliner från Viva la diva som jag dragit ut i en liten diskret vinge.
Läpparna markerades med en läpp-penna från Black onyx, inte topp kvalité på den. Men den kostade inte många kronor, så man kan inte förvänta sig stordåd precis.
Den lilla paletten innehåller även två läppglans, har markerat på bilden nedan vilket jag använt.
Så fort jag applicerade det på läpparna mindes jag hur mycket jag har älskat det!
Underbart naturlig färg och lite glans, precis i min smak.
Duo-bronzen är också en favorit, som jag använde mycket förra sommaren.
Allt detta i en palett som endast kostar 89 kr hos Eleven.
Mascaran är som alltid Too Faced lash injection mascara, som verkligen vuxit sig till en favorit hos mig.
Kommer i veckan ge er en recension på den!


Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Fint! :)

2009-03-21 @ 23:42:56
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0