Exuviance shopping.



Lite nytt från Exuviance har fått flytta hem till mig
Ultra (rich) restorative cremen som var slut när jag skulle köpa den finns äntligen i min ägo.
Denna cremen passar min torra och känsliga hud perfekt. Märker hela tiden hur min hud förbättras.
Kostar 478 kr.

Har aldrig gillat rengörnings cremer, tills jag testade Gentle cleansing creme.
Fullkomligt underbar och huden blir ren, len och väldoftande.
Kostar 299 kr.

Jag köper mina Exuviance produkter hos Relax hud & hälsa i degerfors.

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt att du äntligen hittat nåt som passar din hy :) kraam

2009-03-03 @ 15:38:46
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 10:18:33
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0