Eyeshadow and jeans-leggings.

Blev som sagt lite shopping när jag och lilsis gjorde stan igår.
En super snygg ögonskugga från Isadora, Golden petrol.
H&M sålde ut dom för 47 kr, då var man tvungen att slå till.
Provade ett par jeans-leggings på skoj, för jag tyckte dom var så fula och att den trenden är lite töntig. Jeans är jeans liksom. Vad hände då gott folk, jo jag köpte dom!
Riktigt sköna, men det återstår att se om jag kommer att använda dom. Är som sagt mer för baggy än tight as hell.
Skulle visserligen behövt en stl mindre, men 152 blev alldeles för korta i benen. Såg ut som en highschool geek, bara brillorna och den feta stripiga frillan som fattades=P
Nej men ärligt talat, H&M´s barnavdelning rules!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också varit lite skeptisk till dem. För alla småungar springer runt med Bikboks leggings över allt. Dock hittade jag ett par på Vero Moda som är mer som jenas, helt klart värt pengarna!!! Ha en trevlig dag =) Kram

2009-03-22 @ 10:06:40
URL: http://annishanule.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med shopping =)

2009-03-22 @ 19:38:14
Postat av: Nina

det var jag som kommenterade förra :P

2009-03-22 @ 19:38:52
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: matilda

jag älskar verkligen jeans leggings, men hittar aldrig några. vet du vart man kan köpa sånna? :)

2009-03-24 @ 10:51:53
URL: http://matildarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0