Irriterande start.

Vardagen har åter trätt i kraft med allt vad det innebär.
För mig är det visserligen inte sånn stor skillnad på vardag och helg då jag går hemma.
Skillnaden är jue att älsklingen är hemma, visserligen har jag inte sett honom så mkt i helgen då han spenderat mest av tiden i garaget. Gud vad det ska bli skönt när bilen är klar och vi får ha lite kvalitéts tid tillsammans.

Nå vad har hänt idag da?
Har varit mäkta irriterad på Halebops kundtjänst, som endast kan nås via mail. Hur korkat är inte det på en skala?
Hursom helst, grejen är den att jag beställt ett startpaket samt utporterat mitt nummer från comviq, för jag vill ha samma nummer som tidigare.
Tror ni att jag har mitt gamla nr?
Nej nej nej, fick ett helt nytt nummer, vilket jag inte ville ha.
Sen fattar dom inget heller när jag försöker förklara utan säger bara att jag ska skicka sms.
Men hur faan ska jag kunna göra det när mitt nummer är utporterat och sim-kortet inte funkar?
Väntar nu på att få ett svar, som jag inte alls är säker på att jag kommer att få idag.
Inte så kul att ha en mobil man inte kan använda *skiiiit*.

Kommentarer
Postat av: Michaela

tack så mycket :D

2009-03-30 @ 17:29:11
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Jessika

Åhh.. Skitjobbigt med mobilen! :-@

Du får slänga upp bilder på bilen sen ju! Jag är nyfiken ;-)

KRAM

2009-04-02 @ 07:17:38
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0