Lördag!

Åh vilket underbart vårväder vi har här i karlskoga, galet skönt!
Tyvärr så kan vi inte ge oss ut på en långpromenad pga Lennox klo. Men en mindre runda har vi i allafall gått.
Skulle verkligen kunna vara ute hela dagen som det är nu.
Älsklingen är ute i garaget och fixar med bilen och snart är det dags för lackning.
Är verkligen stolt över min man, som han kämpar med kjolpaketet just nu. Spackla, slipa och sedan börja om på nytt.
Men duktig det är han och bilen kommer att bli så fet när det är klar.
Det enda som är lite trist är att han ska lacka bilen nere i skåne och kommer vara bort i 10 dagar eller mer, åh vad jag kommer att sakna honom. Det är som sagt inte speciellt ofta vi är ifrån varandra.
Men samtidigt är det lite skönt att verkligen få sakna varandra ordentligt, även om det är jobbigt.
Har jue trots allt min bebis som håller mig sällskap, han brukar vara nöjd att få sova på "pappas" plats i sängen.
Den lilla mammagrisen.
Sen kommer vi åka ut till min familj också, vi ska sova där nån natt är det tänkt. Sen kommer lilsis hit på tjejkväll.
Träffade henne igår och uppmärksammade henne på att jag ska göra en ansiktsbehandling på henne.
Är det tjejkväll så är det, då ska man pyssla om varandras hud, hår och naglar.
Sen kommer det bli enhel del flams också, som vanligt.
Haha, vi kan vara rätt sjuka i varandras sällskap om jag säger så!


Sånt här brukar jag och lilsis pyssla med när hon är här.

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-21 @ 12:43:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysig blogg!

Du är grym på att sminka dig!



Hejdå :)

2009-03-21 @ 13:31:34
URL: http://inkolinko.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt du :D

ne inte mkt, tar det lugnt :)

2009-03-21 @ 16:23:32
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0