Måndag.

Japp vardagen har återigen gjort sin entré, jisses så fort tiden går. Kändes som det nyss var måndag.
Hursom helst, mammis kom på ett besök förut.
Hon tyckte också att badrummet blev jättefint!
Saker jag beställde från H&M har inte kommit ännu, så ni får inte se några bilder ännu.
Vill vänta med att visa er tills allt är på plats.

Lennox mår bra och klon ser bra ut.
Inte alls varig som den var förra gången.
Ska ner på stan sen och se om jag hittar en bra skydds-sko, så vi kan gå lite längre rundor.
Skon vi har nu är hur kass som helst och sitter inte kvar.

Älsklingen är just nu på en Stadium-outlet, hoppas han hittar en zip-adidas till mig!
Har velat ha en jättelänge, men 700 spänn tycker jag är lite väl saftigt.
Underligt igentligen, då jag kan köpa en hudkräm för 500 spänn men när det kommer till kläder är jag mer snål.

Jaja, nu har jag sluddrat tillräckligt.

Kram på er*

Kommentarer
Postat av: Daniel

700? det e ju inte klokt!

2009-03-16 @ 20:44:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Annica

Jag är också snål när det gäller kläder! Typ smink och grejer kan vara hur dyrt som helst (vadå, en ögonskugga för 200... det är väl inget?) men kläder... nä, där snålar jag. Har inte köpt ett par ordentliga jeans sedan jag var 13 typ! ^^

2009-03-16 @ 22:19:20
URL: http://nannica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0