Onsdag.

Ska strax hoppa in i duschen, gud så skönt det ska bli.
Det är faktiskt en av dagens höjdpunktet, speciellt för mig som älskar allt kroppsgunk!
Vet inte hur många olika duschkrämer och bodylotions jag har att välja mellan, mysigt.
 Nu var det visserligen inte det jag skulle skriva om, haha men så kan det va.

Nå vad har hänt idag da?
Dagen började med en promenad i slask och blasket, mysigt värre!
Gummistövlarna var på, inte för att dom gjorde så mkt nytta.
Det har tydligen blivit hål i dom!
Lennox var blöt så stort har var, detta är verkligen den värsta årstiden att ha hund.
Spelar ingen roll hur mkt man torkar så får man inte bort all skit.
Kan jue liksom inte duscha Lennox varje dag.
Funderar på om jag ska köpa baby-servetter och ha innanför dörren, så jag kan torka bort det värsta av skiten på magen och benen.
Det borde jue funka till hundar, eftersom det funkar på små bebis rumpor.
Nån som har en aning?

Har även blivit en tur på stan med älskade lilsis.
Shoppade vantar, nagellack och leksak till Lennox.
En pipande rugby-boll, väääldigt populär blev den.
Sen provade vi lite fula kläder också, men kameran dog så några bilder får ni icke.
Haha, men kul hade vi=)
Nej, nu blir det som sagt duschen för min del.


♥Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: annika

Tack så mycket. söt hund du har

2009-03-04 @ 18:40:14
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0