Sista dagen med penicillin.

Idag är det 10 dagar sen vi var hos vet. och tog bort Lennox klokapsel.
Läkningen har gått jättebra och allt ser bra ut.
Han har blivit behandlad med penicillin och idag är det sista dagen med piller.
Slutade ge honom smärtstillande för ett par dagar sedan, då han inte visade några tecken på smärta.
Blir fortfarande inte långa promenader, utan ca 20 minuter om dagen.
Då hundskorna inte har passat, så har jag gjort en egen variant, bestående av en bit tjocksopsäck, bajspåsar, vetrap och kirurgtejp. Har funkar jättebra då det har stått emot blötan samt att det inte har hindrat hans rörelseförmåga.


Kommentarer
Postat av: elina

Hej, jag heter Elina.

På min blogg har jag en tävling just nu, den slutar ikväll 19.00

Det skulle vara jättekul om du röstade, så att den rätte vinner.

Hoppas du gör det.



Annars tycker jag du har en jättefin blogg!

2009-03-23 @ 16:20:54
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Kommer han bli bra i klon igen?! Plutten :((

2009-03-23 @ 18:09:24
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0