Året 2007

Idag är sista dagen på detta år, under morgonen promenad reflekterade jag på året som gått.
Det största som hänt i mitt liv detta året är helt klart att Lennox kom in i våran familj. Han platsar in i alla årets bästa händelser och han har skänkt mig mkt lycka.

image110

Visst det har varit tufft också, som när han bitit sönder ngt, men det är saker man snabbt glömmer bort. Är lycklig att jag fått en sånn kärleksfull och underbar hund som förgyller mina dagar.

En annan stor sak som hände detta året var att älsklingen fick jobb på en flyttfirma i Örebro. Den ekonomiska krisen var ett minne blott och vi kunde börja leva på riktigt och unna oss saker. Det första som införskaffades var en röd sportbil som senare fick bytas ut mot en kombi, vi har jue trots allt Lennox;)

I somras flyttade vi till större och byggde upp hemmet tillsammans. Det var nu inte han som bodde i min gamla lägenhet längre, allt var nu vårat och alla minnen som skapas i hemmet är bara våra.

Min bror tog även körkort i år och kör nu omkring i sin egna bil som han vårdas ömt.

Det är svårt att komma ihåg allt som verkligen hänt under detta året.
Men det jag kommer ihåg är att det varit ett bra år och jag hoppas att även nästa år kommer bli det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0